Godkänd 5iftyyy | Medlemskap ansökning(Weekend)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

5iftyyy

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: 5iftyyy

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? 24aktivvvv

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär på Avena Roleplay heter 5ifty, och hans uppväxt har verkligen präglat vem han är idag. 5ifty växte upp i en tuff förort där gatan styrde, och hans liv kantades tidigt av kriminalitet och svåra förhållanden. Hans familj hade det svårt ekonomiskt, och det fanns inte mycket stöd hemma, så han lärde sig snabbt att klara sig själv. Redan som barn såg han hur människor runt honom tog till olagliga medel för att överleva, och det dröjde inte länge innan han själv hamnade i samma bana. När de flesta andra barn gick till skolan för att lära sig, var 5ifty redan ute på gatorna och lärde sig livets hårda skola. Han blev snabbt en del av den kriminella världen, där han utförde småjobb för att få pengar till mat och kläder. Trots de tuffa tiderna hade 5ifty alltid ett starkt driv. Han såg gatan som en möjlighet att ta sig upp, att bli något större än sin situation. Hans namn, 5ifty, blev känt i området, en symbol för någon som inte bara överlevde utan också började klättra i den kriminella hierarkin. Han har lärt sig att lita på sig själv och sina närmaste, men misstror nästan alla andra. På Avena Roleplay spelar jag 5ifty som en person som alltid har haft det svårt, men som aldrig backar. Hans förflutna har format honom till en kall, strategisk individ, men bakom den hårda ytan finns någon som vill ha mer i livet än bara överlevnad han vill ha makt och respekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktigt bra roleplay på Avena eftersom jag har tidigare erfarenheter som gör att jag vet hur man skapar intressanta och engagerande scenarion. Jag har spelat på flera andra servrar och har lärt mig hur viktigt det är att vara kreativ och tänka på detaljerna i sitt rollspel. Oavsett om det handlar om att spela en karaktär med ett komplext förflutet eller att delta i större, server-wide händelser, så har jag alltid sett till att bidra på ett positivt och realistiskt sätt. Min erfarenhet gör att jag kan hantera olika situationer och roller på ett trovärdigt sätt, och jag vet hur man samarbetar med andra spelare för att skapa spännande historier. Jag har också en bra förståelse för hur man håller sig inom serverns regler och hur man kan lyfta upplevelsen för alla som är med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? o? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Suntförnuft : Logiskt tänkande, alla regler utgår från denna. Copbait : Att du försöker få polisens uppmärksamhet. NLR : Newlife rule, att du inte får komma vad som hände innan du dog, t.ex ett scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har samlat på mig en hel del erfarenheter inom roleplay genom månaderna jag har spelat och känner mig verkligen hemma i den världen. Jag har spelat på flera olika servrar och varit med om en mängd olika scenarion, vilket har gett mig en djup förståelse för hur man gör RP både realistiskt och roligt. Oavsett om det handlar om att spela en kriminell karaktär, en polis eller en helt annan roll, så har jag lärt mig att alltid tänka på detaljerna och hur min karaktärs handlingar påverkar andra spelare och den övergripande storyn.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

A

.adde_

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom