Nekad Ajan | Medlemskap ansökning [Meistern]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

Ajan

Gäst
Användarnamn: Ajan

Vad är ditt namn i verkligheten? Albert

Vad är ditt discord namn? AJAN#8147

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2006

Berätta om din karaktär. Lucas Abrahamsson, min karaktär ska vara en tillbaka dragen man, men när de väl gäller så kan han bli riktigt arg, intressen är bilar och kläder, hans framtids planer är att bli "störst"

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kommer bidra till roliga stunder, och att de också kommer va spännande stunder, att också kunna göra feta scenarion!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vinna varenda scenario man är med på, de andra ska också ha en chans och vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Copbait, de är att du vill få polisens uppmärksamhet, exempel rikta pistol utan ha gjort nått eller köra mot rödljus när polisen står brevid, Combat Logging, är att du får inte logga ut om tex du blivit gisslan för att vinna scenariot,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 2 veckors erfarenhet, så är ganska ny!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en grabb gillar att spela gillar fotboll, så ser fram emot att spela på Avena!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom