Nekad Armend | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Armend

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Armend

Vad är ditt namn i verkligheten? Bashar

Vad är ditt discord namn? asuka1111

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Armend prifti och jag var 2 år när min pappa dog i kriget i Albanien sen så försökte jag och min mamma flytta till sverige och vi lyckades sen när jag började i dagis så var jag 4 år gammal och jag hade det tufft i skolan för att jag fattade inte svenska och jag var obekväm sen när jag var 6 år gammal lärde jag mig svenska och då började jag i skolan och när jag gick i skolan så var de tufft för jag bråkade med många barn och lärare sen så börja jag slåss med barnen och lärarna. Sen när jag blev 10 år gammal så dog min mamma och jag hade inget hem så soc hjälpte mig att hitta en familj och jag var väldigt obekväm runt de och jag försökte bli närmare till de sen när jag fyllde 13 år så var jag bekväm med de när jag blev 17 så fick jag jobb i MAX så jag försökte få pengar och de gick helt okej sen när jag blev 20 så började jag jobba i polisen och flyttade ut från mitt hem och hade ingen kontakt med mina "föräldrar" sen så fick jag sparken och jag är hemlös just nu och söker jobb.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Att jag gillar mycket att hänga och att jag gillar polisen och att jag brukar typ alltid vara aktiv.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Att jag är lite taskig, att jag brukar rymma ifrån polisen, att jag gillar slåss.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa polisen,hjölpa folk som behöver hjälp tex med skjuts om jag har en bil, att ge pengar till folk som behöver men inte för mycket.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag kan hjälpa till med ideer,få det att stämma bra i servern och att jag kommer inte vara konstig tex om någon säger hur fick du pengar jag säger man får gratis av spelet när man kommer in.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man är snäll,inte svära, inte döda, inte slåss för ingenting och låtsas som de är riktiga livet.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft är typ något som beskriver förmågan, och förutse för man gör dåliga händelsen.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? om man ska vara kriminell måste avena godkänna och man får inte spela som sig själv det är oacceptabelt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag brukar vara online ofta och brukar alltid försöka hjälpa till.

Armend

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
1. Det innebär också att man inte får ljuga mot polisen tex om vad man heter.

2.det kan också betyda att man tar cyklar från bilaffären och tränger in sig i kön.

3.det innebär att prioritera sina egna fördelar före ett rättvis och realistiskt spel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom