Godkänd askar montana | Medlemskap ansökning (Facetime)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

askar montana

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: askar montana

Vad är ditt namn i verkligheten? kemal

Vad är ditt discord namn? de_esano

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2004

Berätta om din karaktär. Askar Montana föddes och växte upp i en hård och kriminellt utsatt stadsdel där våld, droger och organiserad brottslighet var en del av vardagen. Hans föräldrar, som båda var hårt arbetande och försökte hålla sig utanför kriminaliteten, gjorde sitt bästa för att skydda honom från den hårda verkligheten runt omkring dem. Trots deras ansträngningar blev Askar tidigt exponerad för det råa livet på gatorna.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han kan vara rolig,seriös och smart

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han kan bli arg lätt,han kan säga saker fel och han kanske är för tyst ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som spelare vill jag bidra med engagerande och trovärdigt rollspel som skapar intressanta scenarion för både mig själv och andra. Jag strävar efter att alltid hålla mig till serverns regler, agera realistiskt och prioritera god stämning i communityn.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har inte kört rp jätte mycket jag testa centic men ingen var seriös där alla staffs var barn

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare inte bara fokuserar på att vinna eller få din egen karaktär att komma ut på topp, utan också skapar en upplevelse där motståndaren eller den andra spelaren har en chans att lyckas och utvecklas. Det handlar om att göra spelet roligare och mer realistiskt för alla inblandade, vilket bygger på samarbete och goda rollspelsprinciper.

Vad är suntförnuft för dig? det är att man alltid tar realistiska beslut t.ex. om min gubbe har ett vapen riktad mot mig ska jag inte försöka springa där ifrån det skulle inte vara jätte realistisk och att jag ska anpassa mig till min karaktärs bakgrund.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM man slår eller dödar någon utan giltigt bakomliggande scenario,VDM du dödar eller skadar någon med en bil,COPBAIT du försöker att få poliser efter dig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer att spela och inte bryta mot några regler och hoppas att jag får komma in.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom