Avenge | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
A

Avenge

Gäst
Användarnamn: Avenge

Vilken arbetsplats ansöker du till? Polischef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag skulle vilja bli chef för att folk som är nuvarande sectionschefer har ingen grund samt så är ansökan alldeles för enkel då många lallare kommer in. Jag skulle höja kraven så dom som vill ta polisarbetet seriöst kan göra det. Jag ser potential på den här kåren som jag skulle vilja uppfylla. Jag har mer att berätta men det är enklare att visa vad jag kan gå för. Det viktigaste jag skulle göra och prioritera om jag skulle bli rikspolischef är att bygga upp en bra grund innan jag börjar göra till små "event" eller samlingar där allmänheten kan fråga frågor osv. Om man inte har en bra grund med opartiska personer i ledningen så kommer den falla snabbare än vad man tror. Det som man ska lägga sist på listan är att fylla sektioner då det finns utbildade personer redan. Jag skulle höj och sänka dem som förtjänar det om du inte eller uppfyller kraven. Jag vet att det är viktigt med poliser som kan jobba i grupp och kunna ta kritik vilket många har svårt för. Om jag nu skulle jag vald lite sammanfattning så skulle jag ha Avena som en permanent server och tillbringa all min fritid till polisarbetet och bygga uppkåren i grund innan jag börjar fylla sektioner. För att en bra server ska funka måste man ha en seriös kår. Bara då efter när man har börjat göra så rekryteringen blir svårare och personer som vill bli polis blir det. Samt så är min erfarenhet inom polis RPandet. Jag vill även tillägga att det är bäst att en 12 åring inte får jobbet.

Vad rollspelar du som för tillfället? Överintendent i ungefär 2 månader. Börjar tappa motivation. får jag inte denna positionen så slutar jag nog.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har varit chef på 3 olika servrar samt intendent. Jag har lärt mig allt det viktigaste om chefarbetet. Jag har spelat på servrar som har öppnat från inget och har bygget upp poliskåren och lämnat över den till en värdig.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer utveckla den så alla blir nöjda. Det jag kommer fokusera mest på är hur polisen kan bidra med bättre social RP så man får en bra blick av riktigt polisarbete. Jag kommer se till att alla blir nöjda. Dom som inte blir nöjda är oftast dem som inte tar arbetet seriöst. Jag vill kunna ha personer som kan grunden innan dom får en högre rang. Det viktigaste inom polisarbetet som till och med intendentar har svårt för är radiodisciplin. jag skulle även bli hårdare med regler då det finns poliser som sitter på stationen och inte gör något eller lallar då den här kåren har haft mycket problem med det. Man ska inte behålla jobbet om man skjuter sina egna kollegor.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Nej, jag har spelat som samma roll under en lång period och börjar tappa motivationen. Chef jobbet är det ända som skulle kunna få mig fortsätta.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att alla andra som skulle kunna få chansen skulle säkert ge upp eller inte lägga ner tillräckligt mycket energi på det som jag skulle. Jag är inte ute efter att bli Riks ch säta mina kompisar i ledningen. Jag vet att det är bra att ha en chef som både kan arbetet att inte känna den nuvarande ledningen, det får komma med tiden. Det minskar även chansen för korruption. Det är vissa som ansöker till chef och kolalr mot framtiden och inte den nuvarande situationen vilket är riktigt dumt

Hur många bans har du? 0

Top Bottom