Godkänd BALLEN | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BALLEN

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: BALLEN

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199781354457/edit/info

Ditt Hex-ID eller BanID: 119281

Vad är din discord tagg? NSP-korken

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? shysquid

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250126213831.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte ledde regeln men jag visste inte om regeln så de blev som de blev men jag lärde mig av mitt misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev först kidnappat av två män i rosa bil utan någon sorts anledning sen efter ett tag hitta jag dom så jag bad dom att kliva ur billen så jag och min kompis slog ner dom och sen sköt dom os så vi dog sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att de var felaktig ban för dom som sköt mig gjorde ju värre grejer mot mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad en gång innan när jag snodde någons bill på torget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara struntat i att dom rånade mig antar jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom