Inaktuell Benjamin12345 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
B

Benjamin12345

Gäst
Användarnamn: Benjamin12345

Vilken arbetsplats ansöker du till? Rikspolischef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag ser på att några poliser de är inte aktiva eller tar utbildning sånt så jag är här förbättra kåren genom att rulla på alla olika utbildning va aktiv och även aktiv i dcn.

Vad rollspelar du som för tillfället? Krim

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nu har jag varit polis ett tag vilket har byggt upp erfarenhet inom de mesta som har med polisen att göra. För ungefär 2 veckor sedan blev jag uppsatt till Kommissarie där av har jag lärt mig i princip alla grunder man behöver för att kunna driva en bra poliskår.
Under tiden som polis har jag deltagit i väldigt många scenarion där jag blivit ledd men även lett poliserna genom scenariot. Ifrån det har jag lärt mig hur man ska agera i de olika situationerna som t.ex vanliga trafikstopp, skottlossningar till större razzior.
Under tiden som jag varit polis har jag även hållt väldigt många utbildningar där jag har lärt ut de lägre uppsatta poliserna hur en polis ska bete sig, agera i de olika situationerna samt träna på att skjuta med det olika vapnena.
Jag trivs väldigt bra som polis samt att jag gillar yrken där man måste sammarbeta men även alltid ha ständig kontakt med sina kollegor.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer försöka mitt bästa för att alla i polisen ska ha en trevlig och roligt uppleversser när dom rollspelar på servern som poliser. Jag kommer även försöka göra så att alla scenarion blir roliga för båda parter, se till så att polisen RPear på ett roligt MEN även realistigt sätt, det ska vara kul att spela, det är därför vi är här. Hur jag ska göra det är först att försöka lära alla så mycket som möjligt, lära ut juridik och se till så att dom polisen som jobbar kan det dom behöver kunna, så att dom kan grunderna i det polisiära. Detta har jag redan börjat med, då jag har infört ett aspirantprov så att alla assistenter (fullutbildade poliser) kan mer än vad dom behövde innan. Jag vill lösa en realistisk RP och tag ta i dom poliser som bara spelar för att vinna. Vill föra fram jobbet och utveckla det till det bra, se till så att alla poliser som kommer in i kåren kan det dom behöver. Få bort problemspelare ifrån kåren och sätta hårt mot hårt mot folk som är korrupta eller bara inte han RPea, dessa personer vill jag inte ha i min kår, då det förstör kåren varse sig man vill eller inte.Skapa svårare antagningskrav och sätta mer ansvar på rekryterarna så att vem som helst inte kan komma in i polisen. Se till så att man inte släpper ut studerande på patrull då dom inte är utbildade över huvud taget, att låta dom patrullera är emot serverns regler "suntförnuft" och skapar även fara för samtliga poliser och civila personer i stan. Detta har jag även börjat jobba lite på under min tid som kommissarie, skapa system så att allt rullar på och så att folk kan sina saker när dom väl är ute och jobbar.

Se till så att alla utbildningar blir svårare, och även svårare att klara av så att bara kunniga personer finns i diverse enheter, sen lite små saker som att prata med enhetschefer och fråga dom hur det går är en än liten sak som betyder ganska mycket och som kan göra ganska mycket. Prata med alla anställda och fråga dom vad dom tycker behöver förbättras så att man skapar en sköt gemenskap i kåren, och skapar en välfungerade grupp.

Man kan hitta röd tråd i denna text, och det är att jag vill öka kompetensen hos dom anställda i polisen, det kommer inte bara gynna polisen utan resterande av folket som RPear på Avena kommer ha nytta av det, och göra kåren till en ännu bättre plats än vad det redan är. Det är mycket små saker som jag kommer ändra på som kommer påverka polisen på ett bra sätt.

Detta är väl något som alla säger, men jag menar det. Jag kommer försöka eliminera metan inom kåren, att ta allt som man kan ta ingeme, ta det ingame dvs. möten, upphöjningar, samtal med anställa osv. Det skapar även en roligare och bättre känsla för alla, istället för att sitta i dc call och prata om saker, det utvecklar inte våra karaktärer och enligt mig bli bara en tråkig RP, för att det blir ingen RP.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart Gäller inte om vem som ska va det gäller att man ska ha kul på servern visa bara kärlek

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag tycker att jag är en mogen person och vet hur man hanterar jobbet rätt kan mycket inom yrket och är inte korruption så det är väll bra. Min karaktär är inte snäll IG Den ska vara sträng och ibland snäll vissa Rikspolischef ger upphöjning till de kollegor jag kommer va en person som inte kommer ge någon upphöjning frågar man efter så blir det nersänkning stället darför ska man inte fråga om jag ser en riktig mogen kollega skulle jag säga att jag själv skulle ge han upphöjning OSV! jag kan också nästan alla lagar inom polis yrket har erfarenheter inom det kan mycket som polis det är även min dröm att vara en del av ledningen darför borde jag säga att ni ger mig en chans kan visa vem jag är och hur jag kommer hantera jobbet

Hur många bans har du? 0

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom