Godkänd BLAZED | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BLAZED

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: BLAZED

Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi Moustafa

Vad är ditt discord namn? BLAZED

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Abdi Moustafa gillar fotboll han gillar att spela FiveM och han gillar testa nya grejer t.ex som spelar andra servers han gillar lyssna på musik och han lallar inte på andra servers utan han rpar ordentligt annars så vet han han kommer få ban! Abdi hoppas att han blir godkänd för att han ville spela den här servern så länge och nu är han här för att spela på servern han älskar många servers men han kanske gillar den här servern han har sett att många streamers spela på den så han ba vrf inte spela på en sån här server!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och rolig RP, roliga o kreativa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt jag inte alltid ska vinn i ett scenario, t.ex. att om jag rånar en butik får jag inte rymma för snabt för att polisen också ska få en chans att kunna vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har förstått alla grundregler. Här är exempel. Rdm: Random Death Match det är när någon helt random person går fram till dig och slår eller skuter dig helt utan anlednig. Vdm: Vehicle Death Match det är när någon helt random person kör på en med sin bil helt utan anledning. Metagaming: det är när man pratar med någon i discord och sedan till exempel möter upp den personen på ett ställe. Powergaming: det är när man till exempel krockar med en bil och går ut ur bilen och börjar springa som att ingenting har hänt. Ooc: det är när någon till exempel och frågar vilken knapp man trycker för att öppna bildörren.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, väldigt mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag har inget mer, tyvvär

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom