Intagen Bubu | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bubu

Helper
Helper
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Bubu

Vad heter du? Gabriel

Ange ditt födelsedatum: 14 Augusti 2007

Ange ditt Discordnamn: Bubu

Berätta kortfattat om dig själv: Är en driven person, snäll mogen. Jag lyssnar väldigt bra.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Kommer kunna vara aktiv minst 4 timmar per dag!

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Inte så länge typ 3 dagar, men var staff innan på valon!

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff då jag har spelat på serven ett bra tag nu jag kan mycket om servern och har bra erfarenhet om serverns regler. Varför jag väljer att bli staff istället för att rpa är för att jag har rpat mycket nu men börjar tröttna på de så jag vill ta steget och gå in som staff och hjälpa servern att bli bättre. Jag har spelat mycket på servern och har lärt mig mycket om dom andra gångerna jag har varit staff här. Jag vill ta de steget där jag kan finnas där för andra som behöver de och för att kunna hjälpa folk som är nya eller bara behöver lite hjälp. Jag vill istället för att försöka få så många 'banns' som möjligt på en dag som jag tycker de känns som många försöker med just nu så vill jag istället försöka lära så många som möjligt om rp istället för att banna dom för de minsta lilla. Jag vill kunna vara en förebild för spelarna och försöka att visa spelarena att vi finns här för att hjälpa dom inte bara för att förstöra för dom. Jag tycker att jag skulle ha passat i staff teamet då jag själv skulle säga att jag är ganska erfaren om avenas och fivem/avens regler som vi har på servern för en anledning. Istället för att banna någon som springer runt med mask på en allmän plats så vill jag först varna dom genom att skriva /pm (ID) och be dom ta av den om dom inte lyssnar så kan man banna dom men man kan alltid försöka att ge en varning först istället för att banna direkt.

Vad är din uppgift som Staff? Se till att reglerna följs och hantera eventuella konflikter eller regelbrott mellan spelare. Hjälpa spelare med frågor, tekniska problem eller regler för att förbättra rpn. Samla in och ge feedback från spelare för att förbättra servern så den kan utvecklas.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Genom att prata lugnt, lyssna samt förklara på ett proffsigt sätt. Förklara varför jag gör det jag gör samt hjälpa medlemmarna utvecklas och försökla att lösa problemen på servern. Svara reports samt se till så att det som skrivs löser sig på rättvist sätt.
Det viktiga för mig att agera proffisionellt är att jag ska vara en förebild för medlemmarna och de ska kunna se hur man ska bete sig i avena samt hur man kan göra för att avena ska bli bättre. När medlemmarna ser mig göra oproffsiga grejer så hindrar det inte de från att göra samma. De ska förstå hur seriös rp vi letar efter.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar de lungt bara, tar allt i lugn tackt och gör de rätt och proffisionellt!

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: RP

Ansvarsområde 2: Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom