Nekad Dizzy12345 | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Dizzy12345

Gäst
Användarnamn: Dizzy12345

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? twwixfn

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 1998

Berätta om din karaktär. Peter Nilsson och kommer ifrån Sverige och är väldigt depprimerande och ledsen pågrund av min uppväxt jag blev utkickad från mitt hem av mina föräldrar när jag var 10 år gammal och så var jag hemlös i 3 år och gick fortfarande i skolan jag kämpade jätte mycket inför min framtid för att jag ville bli polis när jag blie stor och jag fick aldrig någon mat eller någonting jag åt bara skol lunchen i skolan och jag hade ingen vid min sida eller några vänner under min uppväxt men jag var jätte bra i skolan och hade topp betyg och kunde komma in i vilket gymmnasium som helst med dem betygen så jag valde samhäll som jag alltid drömt om och så efter det så kunde jag bli en polis och äntligen flytta in i en lägenhet och få bra lön och kunna betala hyra men jag tänker fortfarande än idag hur jag mådde efter mina egna föräldrar sparkade ut mig från hemmet när jag var så ung så jag är fortfarande depprimerande och lite ledsen som karaktär men bland folk är jag trevlig och jag är en stor glädjespridare idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill göra servern tryggare och seriösare och att det ska vara en riktigt bra rp server och sprida glädje

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte spela för pengar och makt utan att göra ett scenario roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? När du skickar in en anmälan, låt staffteamet hantera ärendet utan att försöka skynda på processen, Håll en god ton mot andra användare på forumet och undvik att vara otrevlig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag är väldigt bra och seriös person inom vården och vill ha koll mycket på samhället och göra rp servern så bra som möjligt.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill göra rp servern så stark som möjligt och som sagt jag är väldigt seriös inom vården och jag har koll på allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom