Godkänd DRACO | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

DRACO

Gäst
Användarnamn: DRACO

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? ._.draco._

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär har gått igenom enormt mycket i sitt senaste vi kan börja med vad han heter han heter Hamza Abdullaziz och har gått igenom mycket kriminellt i sitt senaste som bank rån tagit folk gissla rånat stora kända butiker som gucci louis vitton moncler hagalöfs och hamza har även förlorat sin pappa i krig i somalien och där efter haft det tufft med sin familj fattigt osv hamza´s känslor är väldigt aggresiva och är väldigt intresserad i gäng o vapen eftersom hans favorit rappare är asme och yasin eftersom det är hans idoler

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion med alla spelare kärlek positivitet och bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man har biljakt så kommer jag inte c logga och jag kommer ha bra scenarion med blå ljus personal

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm är random kill deathmatch vilket innebär att du dödar någon utan att h*n inte gjort något mot dig och vdm är Vehicle deathmatch vilket innebär att du använder ett fordon som vapen och dödar spelaren med bil

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej tyvärr har jag inte någon erfarenhet har mest kört 100k or die och jag har mest tröttnat på det så blev sugen att testa roleplays

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är lugnt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom