Nekad Edvin | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
E

Edvin

Gäst
Användarnamn: Edvin

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? Edde

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. ja min karaktär kommer heta Edde och han är en skön grabb med en svår uppväxt för han har gjort mycket kriminella saker i hans uppväxt så han har lite erfarenhet av att fighta och skydda sig mot andra. Han är mycket intresserad av bilar och fordon. I fram tiden vill han jobba som mekaniker eller bärgare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Realistisk Rp och skapa en bra Community

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man strategiskt agerar på ett sätt som främjar eller möjliggör att motparten vinner, istället för att man själv försöker vinna. Detta kan göras av olika anledningar och kan förekomma i olika sammanhang, exempelvis i förhandlingar spelteori eller politik.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått. Rdm är att man dödar någon utan anledning/ett scenario och copbait är att du försöker få polisen uppmärksamhet och vill bli jagad

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på centic unive och wombat innan Avena

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Irl är ja en skön grabb lugn o snacka med o ba vill ha kul med vänner när ja spelar.

L

Lemy

Gäst
Din medlemskaps ansökan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Anledning: Utveckla frågorna mer och skriv lite mer utförligt! Du får inte heller spela på en annan server samtidigt om du kör på Avena!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom