Godkänd EF34 | Medlemskap ansökning ( Xeyz)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EF34

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: EF34

Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Vad är ditt discord namn? Bengt12

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Magnus och är född i Stockholm, när Magnus var liten så kom hans mamma Katrin hem från jobbet. Mamma Katrin berättade att de var bråk på hennes jobb, hon berättade att ena retade upp den andra då blev den andra arg och började gå på den ena. Katrin sprang och försökte utreda vad som hade hänt. Dom båda lugnade ner sig och så gick dom med Katrin till hennes kontor, dom pratade om vad som hade hänt och sedan blev dom båda vänner igen, Magnus tycker att det var en spännande historia och sedan gick Magnus och la sig i sin säng.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär smart, rolig, respektfull.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Magnus har växt upp med en alkolist alltså sin Mor. Han hade även en Farfar som dog i tidig ålder. Magnus bror brukade brusa upp på Magnus och det påvärkade Magnus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp, har rpat ett tag nu och känner att jag kan de ganska bra!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har erfarenhet från andra servrar t.ex. Unive där jag har rollspelat ett tag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig är att ta kloka beslut när de behövs!

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ett exempel är RDM, COPBAIT!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Skulle uppskatta att bli medborgare, väldig kul server att spela på!

Xeyz

Medlem
Meddelanden
39
Trofépoäng
8
Vidare till muntlig intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom