Nekad Emilioo | Medlemskap ansökning(Adde)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilioo

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Emilioo

Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio

Vad är ditt discord namn? Say_2x

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. rolig, snäll kommer vara driftig inom det yrket han kommer ansöka till mogen allmänt social till sin närhet liksom..

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra rp nivå med roliga och långa scenarion, Försöka få min rp att bli bättre och hoppa support om jag ser någopn annan begå regelbrott osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex om jag blivit kidnappad ska jag använda mig utav Fear rp för och it begå regelbrott och göra scenariot roligt för motparten med!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm, vdm, powergaming 2 osv princip alla kan jag.. då ja varit Staff på flera tals rp serverar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har rollspelat på följande serverar och varit staff på: Förorten rp, Nova rp, osv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kan de flesta reglerna och tror de kommer gå toppen om jag nu blir vidare till muntliga..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom