Godkänd Gawain | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gawain

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Gawain

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid Johnsson

Vad är ditt discord namn? Gawain/gawain9605

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Wagner, frank är uppväxt i tuffa förhållanden som han har tvingats växa upp i. Frank är uppväxt i Malmö, och har bott där sen han var tolv. Just nu är Frank i staden avena där han vill skaffa medlemskap. Frank är i övrigt en snäll person som gillar att hjälpa till och försörja sig själv. Min karaktär vill bidra till samhället och gör RPn roligare.

Frank är 24 år och är utbildad inom civil ekonomi och har haft erfarenhet av Roleplay tidigare, han har även arbetat som handelsmäklare i Norge. Min karaktärs största intressen är väll spela hockey, titta på fotboll och arbeta men hans största dröm är att bli egenföretagare.

Frank har behövt jobb med sina känslor under många år för att få hans sinne på banan igen efter sin barndom i Malmö. Min karaktär har varit med om mycket och fått leva upp till den svenska gangster kulturen. Vilket han inte vill infinna sig i igen.

I och med Franks uppväxt är han van vid att få ta mycket smällar och det är inget han ger upp av.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett leende på läpparna och bidra till serverns Rp nivå genom att RPa på skador känslomässiga stunder och andra övriga situationer. Min karaktär har en hög RP nivå så till och med att hans uppväxt är från Malmö så kommer han alltid prata skånska.

Som sagt är hans största dröm i livet är att bli egenföretagare som kan bidra till serverns ekonomi och arbetstillfällen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela i motståndarens fördel hela tiden, för att kompisen ska trivas. Det innebär att man är hjälpsam och vill den andra personen bara väl.
Inte vara EGO.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, RDM random death matching man får alltså inte döda någon utan andledning. VDM innebär att man inte får döda någon med ett fordon. FRP betyder att man inte får göra saker som inte går i verkligheten man måste även rpa på skador osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket, har spelat på unive och swewave

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag hoppas på att bli godkänd för att kunna få alla möjligheter i världen och för att kunna rpa bättre

A

.adde_

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom