Nekad Greger | Ansökan till Staff [Alz]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
G

Greger

Gäst
Användarnamn: Greger

Vad är ditt namn i verkligheten? olof

Ange ditt födelsedatum: 24 Mars 2009

Ange ditt Discordnamn: Greger

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är 15 år gillar att spela och spenderar mycket tid att spela och är bäst på allt är mycket snäll och trevlig

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Mycket vardagar kanske från 17-22 helger hela tiden om det krävs

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? sedan start av serven

Varför ansöker du som staff på Avena? Föra att jag vill hjälpa förbättra servens RP genom att banna problemspelare som gör regelbrott och då jag ser mycket lall på torget och regelbrott som till exempel VDM.

Vad är din uppgift som Staff? Ja att man ska se över serven så att det inte sker lall och man ska banna och ta support om folk vill det och göra serven bättre

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer underlätta jobbet för de staffsen som är högre uppsatta pga att jag kommer göra småjobben som de inte ska behöva göra som till exempel banna personer som lallar på torget för att dom ska göra saker som är lite mera alvarliga. Jagf kommer ta mycket reports och jag vet typ allt inom staff saker för att jag har varit sfatt på Novuz server innan avena så kan mycekt om det.

Hur hanterar du stressiga situationer? I dom stressiga situationerna jag kommer hamna i så kommer jag försöka hålla mig lung och andas så bra som möljigt så att dom jag sitter me inte känner av stressen så att dom också blir stressiga

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom