Nekad Hasse184 | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hasse184

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Hasse184

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad är ditt discord namn? Eqvvy

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2025

Berätta om din karaktär. Han är 19 år gammal han gillar att vara ute mycket med kompisar men också att spela dataspel på fritiden. Min karaktär är unik och väldigt kreativ och är bra på att hjälpa folk som behöver det.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är kreativ som sagt och han är bra på att följa/lyda arbetsuppgifter och han är väldigt snäll.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan vara klumpig, glöma bort saker lätt och han är inte så bra på sporter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat rollspel innan så jag kan bidra med realistiskt rollspel och har mycket erfarenheter inom spelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, som sagt har jag spelat rollspel innan så jag har mycket förståelse inom rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna varje scenario man är med om. Till exempel att om någon har genomfört en bra plan inom något så ska man inte försöka vinna den så mycket.

Vad är suntförnuft för dig? Det innebär att göra det som är rimligt i en sitaution utan att överkomplisera det.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Till exempel att RDM och VDM är förbjudet, också att om man blir stoppad av polisen är det förbjudet att köra mot rött och att man måste rollspela varje situation. Till exempel om du krashar med bilen ska man spela med att man är skadad

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom