Nekad JJafaar144x | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

JJafaar144x

Gäst
Användarnamn: JJafaar144x

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? JJafaar144x

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär "Kenta Kofot" är född 1980 i Stockholm. Hans pappa kommer ifrån Kurdistan (den irakiska delen), och hans mamma kommer ifrån Portugal. Hans föräldrar träffades igenom en gemensam vän och sedan klickade dom och dom gifte sig. Ända sen Kenta föddes har det varit misär i hemmet då pappan inte var närvarande alls och mamman jobbade konstant så Kenta fick bo nästan hela tiden hos sin mormor i Kungsängen i Stockholm. Kenta har alltid haft svårt med skolan och vännerna då han var ganska utanför eftersom han och hans föräldrar ej var svenskar. När Kenta fyllde 10 år dog hans pappa och det var där allt började spåra ur. Kenta började vara ute sent på nätterna och blev mera rebellisk och sket nästan helt i sin mamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en väldigt realistisk och cinematisikt rp upplevelse där min karaktär utvecklas konstant och försöka göra spelat så intressant och bra för alla som spelar på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att du ibland låter den andra spelaren lyckas eller få överhanden istället för att alltid "vinna" själv. Det handlar om prioriteringar och att det ska va bra för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, t.ex RDM står för Random Death Match och det menas med att du måste ha ett bakom liggande scenario till att du dödar någon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat fivem i 1400t

Heter du samma på discord som på steam? ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom