Nekad Jollebollle nasse | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jollebollle nasse

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Jollebollle nasse

Vad är ditt namn i verkligheten? Harley

Ange ditt födelsedatum: 29 November 2009

Ange ditt Discordnamn: Jollebollle nasse

Berätta kortfattat om dig själv: Heter Harley 15 år gammal gillar fotboll speciellt Ifk Göteborg Smart och driven kille som älskar att RPa älskar att vara Staff och göra avena till en bättre server , bor en bit utanför Göteborg och är väldigt insatt i supporterkulturen inom IFK Göteborg brukar spela väldigt mycket. Gillar att försöka få så mycket vänner som möjligt och ha roligt.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? ag kommer självklart att prioritera skolan och min hälsa, men självklart kommer de att bli mycket staff arbete. Minst 3-4 timmar varje vardag och minst 4-6 timmar varje helgdag, samma på lovdagarna. Är det någon period / dag jag måste fokusera på något annat så kommer jag självklart att meddela alla staffs om detta. kommer föröka vara sktiv så mycket som möjligt

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 2 veckor ungifär har sätt mycket dålig rp på servern

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag tycker det är för mycket lalla på servern och för mycket dålig Rp på servern och dåligt speciellt inom kriminella rollspelet, har mycket erfarenhet inom att vara staff tycker att jag borde bli staff sp vi kan börja göra avena till en bättre rollspel server.

Vad är din uppgift som Staff? Att göra avena rollspel till en bättre och göra mina uppgifter tex buggar och fixa servern så RP nivån höjs kommer fixa mycket vara aktiv och ta mycket ärenden för rollspelets bästa. En punkt jag som spelare har märkt av som inte fungerar på Avena är allt lallande, det lallas verkligen mycket på servern, vilket jag vill vara med och motverka och förebygga. Men också röstregeln som bryts väldigt ofta.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med mycket hårt och bra arbete för att göra avena till en bättre rollspels plats. Jag kommer vara aktiv väldigt ofta och kommer hjälpa alla och vara snabb på att svara och med att hjälpa till även hålla koll i support.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag kommer försöka lugna ner alla försöka förstå vad som har hänt och kolla på vad jag ska göra i denna situation och Kolla ifall någon har klipp på vad som hänt eller ifall någon annan i Staff teamet har sätt situationen, Efter detta kommer jag kolla på vad folk har gjort för rätt och fel och sedan ta åter gärder på detta och sedan förklara för alla vad dom gjort för fel och vilka åter gärder dom kommer få för detta sedan säga till satt dom lär sig något ifrån detta för att höja deras RP nivå.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom