K1ngsepp | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K1ngsepp

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: K1ngsepp

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas K1ngsepp

Vad är ditt discord namn? K1ngsepp

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bertil Svensson. Bertil växte upp som vilket barn som helst. Han gick i skolan, fick någorlunda bra betyg och klarade sig bra. Fast när Bertil var ung så hade han ett mål som inte många andra han kände hade, han ville bli polis. Det hade alltid varit Bertils dröm att få skydda dem som inte kan skydda sig själva, och göra världen en bättre plats. När Bertil var yngre så hade han faktiskt ganska många kompisar, fast dem flesta av dem försökte få honom på fel spår. Bertils kompisar brukade vilja få med sig Bertil att till exempel gå och snatta något litet eller att kasta sten på rutor och likande. Fast Bertil följde aldrig med, han ville inte göra något som skulle kunna stoppa honom från att bli polis. För ifall han skulle blivit tagen när han gjorde något olagligt så skulle han nog aldrig kunnat bli polis. Så Bertil kände en dag att han inte borde hänga med dem längre. Han bröt kontakten med dem helt enkelt. Även då han var ganska ung och inte ens vuxen en så visste han att det som dem ville göra inte var rätt och skulle förstöra för han och dem i framtiden.

Efter några år så slutar Bertil skolan med topp betyg och börjar leta efter jobb. Han hittade ett jobb på ett kontor. Han jobbade där i några år och sen så slutade han. Och efter han slutade så flyttade han till staden Avena för att försöka uppfylla sin dröm att bli polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP och långa, roliga scenarion. Jag har ganska mycket erfarenhet inom FiveM och har spelat ett tag. Så jag vet hur man kan vara en bra rollspelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man ska kunna tillåta andra att vinna scenarion ibland och inte alltid vara den som vinner. Man ska kunna förlora scenarion och kunna acceptera det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Några exempel på regler är sunt förnuft som är att man ska tänka logiskt och realistisk, man ska helt enkelt inte göra något som man inte skulle göra irl. Och sen RDM som är när man dödar någon utan bakomliggande scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har över 1000 timmar på FiveM och 90% av den tiden är på roleplay servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom