Loco_25 | Ansökan till Staff

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Loco_25

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Loco_25

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Lindgren

Ange ditt födelsedatum: 23 Juni 2010

Ange ditt Discordnamn: locolito_c25

Berätta kortfattat om dig själv: Jag skulle någ beskriva mig själv som mogen, driven o hjälpsam person

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5- 6 timmar per dag kan vara mer

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? jag har varit medlem sen valon har också tagit många pauser från fivem

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff för att bidra till teamet o förbättra rollspelupplevelsen här på avena då jag har märkt att det ibland finns spelare som inte tar spelet på allvar genom att söka som staff tror jag att jag kan hjälpa servern mycket särskilt när det gäller rp- kvalitet o att minska störande beteende jag anser att vissa staffs inte gör tillräckligt för att höja rp nivån här på avena vilket är anledningen till att ansluta mig till teamet. jag ser även specifika problem som jag kan hjälpa till med såsom rdm, vdm eller copbait samt få bort lallandet på torget.

Vad är din uppgift som Staff? som staff har vi flera uppgifter men engligt mig är detta viktigaste
1. hålla borta lallandet
2. ta hand om sup ärenden
3. specca o noclipa runt servern för att övervaka så det inte sker några regelbrott samt störande beteende
4. bete sig professionellt o ha en vänlig ton

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att kunna bidra med mycket till servern, bland annat som en aktiv staff som prioriterar staff arbete mer än eget rollspelande Jag är snabb med support tar hand om rapporter speccar och använder noclip för att hjälpa alla på servern Mitt mål är också att göra Avena till en bättre plats för rollspel och skapa roliga scenarion Jag har stor erfarenhet av staff arbete och har varit staff på flera olika servrar Detta har gett mig goda kunskaper om hur man hanterar staff uppgifter professionellt Jag tar gärna emot kritik och lär mig snabbt av mina misstag, så att jag inte upprepar dem Jag är en mogen och vänlig person som hanterar stressiga situationer på ett bra sätt

Hur hanterar du stressiga situationer? jag hanterar det bra

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Jobb

Top Bottom