Godkänd lurrinopingvin2 | Medlemskap ansökning (Adde)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lurrinopingvin2

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: lurrinopingvin2

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? lurrinopingvin2

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Molander. Han är en ung kille på stabila 18 år som har hela livet framför sig. Kevin har en tuff uppväxt bakom sig där han fått ta all skit som hans mamma och pappa lämnat ifrån sig. Han har även dragits in i det kriminella livet genom hans tuffa uppväxt. Men Kevin är annars en snäll och omtänksam kille som gillar alla som gillar honom. Han tycker att det är viktigt att ha bra vänner sålänge dom inte kaxar sig mot honom för då blir det kaos

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp nivå då jag som sagt är 16 år och mogen för rp. Jag har rpat nästan alla saker som man kan göra inom fivem. Allt från mekaniker till kriminell men även polis en gång i tiden. Jag har tidigare spelat på penguin roleplay under en längre tid men känner nu att det är tid för att byta server då jag tröttnat på den. Jag vill även bidra med långa scenarion så att andra också kan känna att det är kul att spela på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte bara låter dig själv vinna hela tiden utan du låter andra personer vinna också för att det ska bli roligt för andra. Ett exempel är att under en skjutning så kanske du accepterar att blir nedskjuten nån gång om du vunnit massa scenarion innan det. Det är både bättre för rpn och andra

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, det är bland annat förbjudet att rdma som innebär att du skjuter eller dödar någon utan anledning. Ett annat exempel är fail rp som innebär att du bryter mot rpns regler och t.ex. går runt med en ak47 på torget. Den viktigaste regeln är sunt förnuft och innebär att du ska tänka logiskt och göra som du själv skulle ha gjort i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har spelat på flera servrar tidigare. Jag har kört på penguin roleplay där jag rpat allt från sc styling till polis och till och med kriminell så jag vet hur allt funkar. Jag rpar väldigt ofta och har gjort det sedan 2022 och eftersom jag spelat väldigt länge så har jag en stor erfarenhet av rp i helhet

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en personer med omtanke som vill skapa bra och stora scenarion som är kul för alla. Jag vill även bidra me allt jag kan för att göra andra och mig själv glada på servern

A

.adde_

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom