Godkänd Mella | Medlemskap ansökning (Weekend)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mella

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mella

Vad är ditt namn i verkligheten? melvin

Vad är ditt discord namn? Mella

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter åke svensson och är 34 år gammal han är en ganska klok man som har gjort mycket i sitt liv han är väldigt intresserad i kampsport och har varit de sen barnsben han började med boxning när han va 6 år gammal o varit aktiv inom boxning i över 15 år och nu så är han en aktiv mma fighter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en väldigt stabil rp nivå och goda kunskaper inom rp och unik karaktär och roliga scenarion med mycket kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det ska vara roligt för båda parterna inom rp ingen ska göra så att de bryts o blir allmänt dåligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst dom och förstår dom väl typ som suntförnuft suntförnuft är den bredaste reglen i hela fivem och är huvudnyckeln till rollspel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har över 8 tusen timmar på fivem och har spelat sen slutet av 2015

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte vad jag kommer på just nu iallafall

W

Weekend

Gäst
Du får en chans!
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom