Milangamer
Ny Medlem
- Meddelanden
- 1
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: Milangamer
Vad är ditt namn i verkligheten? Milan
Vad är ditt discord namn? Milan Gamer
Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2008
Berätta om din karaktär. min karatär tony hermansson han är snäll trevlig och tycker om mat och tycker om att fiska och att jobba hårt han tycker om att vara med sina kompisar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är aktiv och jag kan rpa
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? är ape och sen säger jag till dom vad dom vil och kanse boxa dom
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat roleplays i 1 år sen och kan mycket om det
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Milan
Vad är ditt discord namn? Milan Gamer
Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2008
Berätta om din karaktär. min karatär tony hermansson han är snäll trevlig och tycker om mat och tycker om att fiska och att jobba hårt han tycker om att vara med sina kompisar.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är aktiv och jag kan rpa
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? är ape och sen säger jag till dom vad dom vil och kanse boxa dom
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat roleplays i 1 år sen och kan mycket om det
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej