Nekad mome | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mome

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: mome

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? mome2.0

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktä heter Mohammed fakro han varit uppväxt utan föräldrar hans föräldrar lämnade honom för att gå leva sitt liv sedan den dagen så har han jobbat och ägt allt han äter eller driker eller gör men hans bakgrund är inte så normal för en 19 årin han varit fångad men dråger där då han åkte in i fängelset sedan dagen han kommit ut så märkte han hur poliserna och derras system är helt fake och inte tro värdigt och sen den dagen har han hatat polisen det är darör han har inga känslor han är som en person som har tagit tram men utan tram delen han vill och kommer göra så att hela staden vet och hör hans namn det är hans mål men också att aldrig låta en person liknade till hans bakgrund gå genom de han gick genom att behöva jobba och sno saker för att leva han har känslor för folk som vet vad att göra ont betyder

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till mer rp men också att jag kan bidra till mer socialt rp där då jag kommer börja streama igen i srvern jag kan bidra med mer seriös och mer intresse för rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? aså det betyder att man ska spela så andra parten också kan vinna att man inte tillexempel andvänder sig utan win rp där man vill bara vinna hela tiden man kan låta motpartens vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vi har rdm eller vdm eller metagaming eller powergaming eller fear rp och mer

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag mycket

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill att ni vet att jag utrycker mig mycket bättre muntligt då jag har dyslexy

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom