Nekad Mosse2324 | Medlemskap ansökning (Weekend)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mosse2324

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mosse2324

Vad är ditt namn i verkligheten? Måns

Vad är ditt discord namn? efterrätt

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2008

Berätta om din karaktär. Frans Morales, en 27-årig man från Bogotá, Colombia, har nyligen flyttat till Sverige för att börja ett nytt liv som polis. Redan som barn drömde han om att jobba med brottsbekämpning och att hjälpa människor. Efter att ha studerat kriminalteknik och rättsvetenskap i Colombia bestämde han sig för att söka sig hit för att få nya möjligheter.

När Frans kom till Sverige var han full av hopp, men han visste att det skulle bli en utmaning att anpassa sig till en helt ny kultur och lära sig språket. Han har kämpat hårt med svenskan och deltagit i språkkurser samt lokala aktiviteter för att träffa nya vänner.

Som blivande polis vill Frans vara en bro mellan olika kulturer och hjälpa till att skapa trygghet i sitt nya samhälle. Han förstår att Sverige, precis som Colombia, har sina egna problem med brott och säkerhet. Med sina erfarenheter hoppas han kunna bidra med nya perspektiv på hur man kan förbättra situationen.

Men Frans är inte bara fokuserad på sin karriär; han vill också verkligen lära känna sin nya omgivning och visa respekt för kulturen. Hans dröm är att kombinera sina colombianska rötter med sin nya identitet som svensk polis. Han vill att alla, oavsett bakgrund, ska känna sig trygga och respekterade. Med sitt engagemang och sin vilja att göra skillnad är Frans fast besluten att bidra till ett bättre samhälle.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och verklig rp där jag följer alla regler och håller det på en verklig nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska tänka på andra och inte bara på sig själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har lärt reglerna som tex Fearrp som innbär att man ska vara rädd för sitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på några andra serverar för några år sedan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har aldrig skapat några problem på någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom