Godkänd noel1211 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noel1211

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: noel1211

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? noel0768

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ben dova och är en kille som är 24 år gammal. Han hade inte en så bra uppväxt hans pappa hade redan lämnat sin familj när han var 11 år gammal och hans mamma hade blivit alkoholist precis efter hennes man hade lämnat de. Men som tur hade ben en store bror som heter Alvin och han var en god man som kunde göra allting för sin bror ben.
Alvin var väldigt intresserad i bilar och mekanik och ben gick efter de spåren och blev också intresserad av de här sakerna.

ben var bara inte intresserad i de sakerna men han var också rolig, bra i skolan, kunde behandla svåra situationer och det som han gillar mest är att hjälpa de andra personer och sin mamma så att hon mår bättre.
Men nu är ben 17 år och gå hem från gymnasiet med Alvin och när de går över gatan kör en bil i full fart och är riktigt mot ben, några sekunder innan bilen träffade ben hoppade Alvin och putade bort ben men då hörde ben ett skrik som var precis bakom han. han vände sig om och såg sin bror liggande på marken med sitt ben som var nästan av.
Efter den här tragiska händelse ville ben att han skulle tjäna så mycket pengar som möjligt och rädda sin bror som var i koma. Så bens planer är att starta eget företag och tjäna pengar så att han kan rädda sin bror

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra och utvecklad rp då jag rpat väldigt mycket innan på unive. I min rp försöker jag se till att alla tycker att scenarion som jag är inblandad i blir roliga. Jag kommer självklart se till att följa reglerna i mina scenarion så att alla kan känna att de har roligt.
ifall inte bens affärs ide skulle gått som han hade tänkt så tror jag att han kommer bli krim och gå med i ett gäng för att bidra med roliga scenarion både med andra kriminella och poliser.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska bara tänka på dig själv enbart för att vinna utan att du kan ha roligt ifall du torskar med tex butiksrån även om du torskar så kan du fortfarande skapa bra scenario med polis utan att sitta och surra över ett rån.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått dem. Exempel: RDM = random death match det är när man går och slår eller dödar någon helt utan anledning. VDM=när man använder sitt fordon som ett vapen genom att köra på någon. Cop bait=när man försöker få polisens uppmärksamhet så att de ska jaga en t.ex. NLR=att man inte ska komma ihåg det om hände innan man dog när man respawnar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag är kanske lite ring rostig nu men jag lär komma in i de efter nån dag. Men jag har som sagt kört fivem väldigt mycket innan och testat många olika servrar. Jag har dessutom prövat på de flesta jobben som tex bilmekaniker, polis sen så har jag varit kriminell på många servrar. har säkert kört fivem i 2 år sammanlagt.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det var allt för mig resten av min karaktär får ni se sen inne på servern :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom