Nekad Omar324 | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Omar324

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Omar324

Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? under242

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2000

Berätta om din karaktär. Här är ett kort exempel på en karaktärsprofil för FiveM:

Namn: Ahmed Melhem
Uppväxt: Född och uppvuxen i en liten stad i Sverige, där familjen hade en liten butik. AHMED lärde sig tidigt att hårt arbete och uthållighet är viktiga för att lyckas, men han drömde alltid om ett liv i storstaden.
Intressen: Fritiden spenderas på att bygga bilar, motorsport och fotografering. Alex älskar att upptäcka nya platser och träffa nya människor.
Känslor: Han är en person med höga ambitioner och en känsla av att det finns mer i livet än det han haft hittills. Han kan vara ibland osäker på sina beslut men är driven att nå sina mål.
Framtidsplaner: ahmedplanerar att bygga upp sitt eget företag inom bilindustrin och att etablera sig som en ledande figur inom motorsportvärlden.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1. Ambitiös 2. Händigt 3. Social

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1. Osäker 2. Tål inte misslyckanden väl 3. Kan vara impulsiv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som är driven och tekniskt kunnig, vilket kan skapa intressanta situationer inom bilindustrin och motorsport. Jag är också social och kan bygga starka relationer och samarbeten med andra spelare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, förorten RP, SMG RP, Trakten RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du blir hotad, ska du inte direkt använda våld eller ta fram vapen. Tänk istället på att hantera situationen lugnt och utan att eskalera konflikten.

Vad är suntförnuft för dig? Tänk realistiskt, som du skulle agerat i en liknande situation i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM = Random Deathmatch, VDM = Vehicle Deathmatch

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snäll och trevlig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom