Nekad Perssan | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Perssan

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: Perssan

Vad är ditt namn i verkligheten? Alx

Vad är ditt discord namn? perssan666

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2000

Berätta om din karaktär. Jag planerar att antingen utbilda mig till polis eller arbeta inom bilförsäljning, då båda yrkena intresserar mig på olika sätt. Att bli polis lockar mig eftersom jag vill arbeta med att upprätthålla lag och ordning, hjälpa människor i utsatta situationer och bidra till ett tryggare samhälle. Samtidigt har jag ett stort intresse för bilar och försäljning, vilket gör att en karriär inom bilbranschen också känns spännande. Jag uppskattar kundkontakt, att förhandla och att guida människor till rätt val, vilket är viktiga delar av bilförsäljning. Just nu utforskar jag båda möjligheterna för att hitta den väg som passar mig bäst.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll, rolig, omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär dålig på köra bil, adhd, autism,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt bra och kreativ rp. Jag kommer att ha en ökad nivå på min rp och kommer att visa att jag kan rpa lika bra som de flesta om inte ens bättre. Jag har ungefär ett års erfarenhter om rp och kommer att visa hur man rpar som en seriös person. Jag kommer att hjälpa andra och lära andra hur man rpar genom att visa de min rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på flera andra servrar som exempel unive, byggden, förorten

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte hela tiden ska gå för sin egna vinning i scenarion. Jag ska visa att jag vill att andra ska vinna ibland vilket betyder att andra även ska få ha kul. Det betyder inte att jag ska vinna för att det ska vara kul. Det innebär att jag ska kunna förlora utan att bli arg och ska tycka att det är kul oavsett om jag förlorar eller inte.

Vad är suntförnuft för dig? logiskt tänkande som man tänker irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Man slår någon utan anledning. VDM - Man använder sitt fordon som vapen. NLR - Om man har dött i ett tidigare scenario får man inte komma ihåg något från det. Suntförnuft - Man ska tänka med sunt. T.ex man ska inte åka random till en polisstation och börja skjuta. Ingen vanlig person skulle göra det. Det är kärnan till de flesta regler skulle man kunna säga.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Top Bottom