Godkänd Ponny_plockare_ab | Medlemskap ansökning [spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ponny_plockare_ab

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Ponny_plockare_ab

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? ponny_plockare_ab

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2008

Berätta om din karaktär. han är Uppväxt på landet med sin familj han har alltid haft en passion för sina studier, och som ung har alltid gillat att skapa musik, han har också haft erfarenhet inom jordbruks branchen då han jobbade på en bondgård med sin far. Han slutade dock med den branchen eftersom han familj har flyttat runt en del i sverige till olika små städer för att upptäcka nytt. I framtiden vill Eddie satsa på sina studier samt sin artistiska sida och starta ett band. Samt bli väldigt framgångsrik. Han gillar också att träffa nytt folk.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Smart, stark, omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Dålig familje bakgrund samt dåligt med vänner, inte så social, gillar pengar lite för mycket

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan skapa verkliga scenarion och kunna ha scenarion som är bra för motparten och inte endast för mig själv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på endel svenska samt engelska servrar innan men slutade och vill komma igång med det nu igen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela för motpartens vinst är att man roleplayar nåt som kanske inte är bra för dig och gynnat motrparten istället. Tex att bli rånad och inte barra springa iväg.

Vad är suntförnuft för dig? att man ska ha respekt mot serverns relger och spelare, och för mig betyder det att man ska bidra till en seriös rp som är rolig för alla andra spelare samt mig

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm, Rdm, copbait, ooc, metagaming, powergaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom