Godkänd Pump | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pump

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Pump

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Pump#6884

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2007

Berätta om din karaktär. Kalle Öman hade en svår uppväxt i en förort där våld, fattigdom och kriminalitet hörde till vardagen. Hans föräldrar var avlägsna och han fick lära sig att flyga själv mycket snabbt. Trots de svåra omständigheterna vägrade Kalle att låta sitt förflutna definiera hennes framtid. Vid 18 års ålder bestämde han sig för att förändra sitt liv. Han packade sina få saker och flyttade till den nya staden 24K i hopp om att börja om. Kalle började med dåliga jobb - inte alltid helt lagligt, men de höll honom borta från gatan. Han jobbade hårt och höll en låg profil. Men allt förändrades när han stötte på ett gäng som inte var så ärligt som han hade hoppats. De pressade honom att delta i deras kriminella verksamhet och Kalle fann sig snart djupt involverad i underjorden. Trots sin nya kriminella bana hade Kalle fortfarande en intern kamp mellan gott och ont. Han vill lämna livet han tvingades in i, men han känner sig instängd. Nu balanserar han på en knivsegg mellan att följa sitt hjärta och den mörka väg han tvingades gå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra det roligare för andra på servern som spelar göra bra rp och kommer börja streama på serven då också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det kan vara att en kollega jag jag har jobbat lika mycket men en av oss kan bara komma upp till till exempel polis direktör och då så säger jag att han får ta plasten istället för mig för att han kanske har större mål.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna men det finns VDM "Vehicle Deathmatch match där då någon har ett fordon där hen kör på någon utan anledning. RDM "Random Deathmatch" Då någon har en knifv eller något annat vapen så dödar hen någon utan anledning. NLR "New Life Roleplay" Där man inte får komma ihåg något av sin död där då kanske någon gäng ledare har dödat dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelar på 24k,SKRP,Bryggeriet

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt att det kommer nog vara riktigt kul och gå med i servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom