Godkänd realricos | Medlemskap ansökning(v199o)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
R

realricos

Gäst
Användarnamn: realricos

Vad är ditt namn i verkligheten? Rico

Vad är ditt discord namn? realricos

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Rico Ecuador och är 25 år gammal. Rico är född och uppvuxen i Spanien. Rico hade lite kompliceringar vid födelsen vilket ledde till att han fick diagnosen ADHD och Autism. Doktorn meddelade Ricos föräldrar om att han kommer ha lite svårigheter när Rico börjar skolan och börjar sin utbildning. Eftersom att Rico kommer att ha det svårt att kunna koncentrera sig. Men dock så var Rico duktig och lydig till sina föräldrar under sin barndom. Oavsett den svåra och fattiga miljön de levde i spaninen så var inte rico irriterad av omständigheterna.

Med detta sagt så har rico bestämt sig för att utforska världen lite mera , då han försöker hitta en plats där han kan vara sig själv. Rico försöker hitta ett arbete där han kan försörja sig själv och försöker skydda både sig själv och andra runt omkring som är i fara.

Rico har några intressen kring fotboll och basketboll där han aktivt under fritiden brukar spela med sina vänner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med till serverns rollspel är bland annat socialt rollspel, jag har tröttnat på alla sånna förorts server som leker balla. För att vara helt ärligt. Det jag söker här på Avena är seriöst och socialt rollspel. Vilket jag kommer bidra med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan ange några exempel kring denna frågan. till exempel man kan inte alltid vinna ett scenario för att då kör man ju för makt och pengar ( pwg 2). Att låta scenariot spela ut, det är inte alltid att man vinner ett scenario. Andra sidan ska också få vinsten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft är den regeln jag alltid kör efter. Men kan ge några exempel : RDM - Döda utan anledning, VDM - använda sin bil som ett vapen( köra på ngn ). Metagamning ( använda information utanför rollspelet ). Fear rp - att man inte värnar om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel?

Heter du samma på discord som på steam?
Ja det gör jag

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

R

realricos

Gäst
Har du någon erfarenhet inom rollspel?

Ja det har jag då jag har rollspelat på t.ex Prodigy 2.0 och Nopixel 4.0. Både engelska och svenska rollspels servers.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom