Godkänd realrozh | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realrozh

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: realrozh

Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? realrozhh

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rozh Alexander och är en väldigt snäll och omtänksam person ifrån Stockholm han är uppväxt i nacka och har nu hittat sin vägg till Avena City. Rozh är uppväxt i Nacka med lite hans pappa dog när han va 3 och har bara haft sin pappa och syster sen de han har haft en tuff uppväxt med mycket känslor och mycker tråkigt. Rozh har även mycket intressen som fotboll och bilar hans dröm jobb är att få jobba på bilfirman på Avena. hans framtidsplaner är att gifta sig och skaffa 2 barn med sin fru och leva som en full familj.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är positiv tänkare, Han är en väldigt hjälpsam person som bryr sig om alla människor, Min karaktär tänker även väldigt mycket på vad som är rätt och vad som är fel.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han dömer folk lite för snabbt. Han kan inte kontrollera sig ibland, Han är för snäll ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan biddra med mycket social rp och roliga scenarion. Jag kommer även bidra till dom lagliga jobben kan tänka mig jobba vart som helst ungefär.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfaranhet innom Rp har rpat på bland annat Unive, Valon, og Swewave, og Nova. så kan alla regler innom rp ungefär

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska alltid tänka på att spea för motpartens vinnst i ett scenario det menas att man inte ska spela bara för att vinna utan att spela för att alla ska ha ett roligt scenario. det är en av de viktigaste sakerna för att få bra rp på servern

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft enligt mig innebär att man ska tänka innan man gör något du ska tillexemep inte gå med ett vapen framför en polis du ska inte skjuta på ett torg du ska tänka som om de vore på riktigt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR vilket innebär att du inte ska komma ihåg saker som hände precis innan du dog, metagaming att inte använda saker som din karaktär inte kan veta om tillexempel ifrån Discord, Copbating att försöka få polisens uppmärksamhet tex om du inte har något att göra och försöker få polisen jaga dig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget jag kan tänka på nu :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liknande trådar

Top Bottom