Godkänd ronny | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ronny

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: ronny

Vad är ditt namn i verkligheten? Ronny

Vad är ditt discord namn? Slaktarn

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ronny Karlsson och är 20 år gammal och har en brorsa som heter "Ragge Karlsson" är uppväxt i Norrland han hade väldigt bra uppväxt, bra föräldrar, bra vänner, han hängde väldigt mycket ute när han var yngre han var inte inne så mycket som många andra barn för han gillade att vara ute och mecka fordon och köra epa. men sen när han började gymnasiet vart allting sämre, hans föräldrar skyldes och han kom it in på samma gymnasium som sina vänner och därför fick han sämre betyg, så livet vart sämre i gymnasiet men efter han har tagit studenten så fick han ett hus av sina föräldrar nere i stor Stockholm efter ett tag så vart det bättre och bättre med tiden, efter 2 år så vill han flytta till Avena och där är han nu.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han har bra uppväxt som gör han snäll och omtänksam, han vet hur man beter sig bland folk, han har inte socialfobi

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han är busig när han inte är med random människor, han kan bli arg om man börjar gå på hans nerver och blir lätt arg

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska vara snäll och ha så bra rp som möjligt och se till så att alla har det bra och jag kommer inte bryta mot era regler och jag kommer rapportera till er ifall jag ser folk som bryter mot regler och jag kommer ta RPn på hög nivå och kommer vara en stolt medlem på denna server

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja mer än ett år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.ex om jag är i ett slagsmål och jag får ner den andra på marken och sen så stampar jag på hen så hen inte kan ställa säg upp. Man ska tänka på att dom andra också ska ha kul så att alla vet hur det är att vinna och ha en chans i olika scenarion, Motparten ska också få en chans att vinna och ha kul

Vad är suntförnuft för dig? t.ex om jag har vittnat ett skottlossning och det är flera som dör och sen om jag går och kollar igen alla döda kroppar för vapen eller nått så bryter man mot sunt förnuft för jag tror nog inte att nån hade gått och sökt igen döda kroppar irl

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm står för random death match och det är om jag dödar någon utan ett grund läggande scenario och vdm är typ samma sak fast det är VEHICLE death match och man får inte använda sitt fordon som ett vapen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom