S
Sebbeboy
Gäst
Användarnamn: Sebbeboy
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebbe
Ange ditt födelsedatum: 15 September 2008
Ange ditt Discordnamn: Sebbe/bmw_on_top_
Berätta kortfattat om dig själv: Redig social person. Gillar o prata samt hjälpa folk. Är riktigt trevlig och rolig.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På vardagar kan jag vara aktiv mellan 16 och 02
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sedan Augusti.
Varför ansöker du som staff på Avena? För att staffsen som finns nu tycker JAG gör ett dålig jobb.
Vad är din uppgift som Staff? Att hjälpa medlemmarna på serven. Tillexempel om dom behöver hjälp att hitta något eller om dom vill göra en anmäla eller något liknande.
Vad kommer du att bidra med som Staff? att hjälpa folket på serven.
Hur hanterar du stressiga situationer? Ja hanterar stressiga situationer som jag hanterar alla andra. Ja hanterar dom lugn och kontrollerande.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: RP
Ansvarsområde 2: Support
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebbe
Ange ditt födelsedatum: 15 September 2008
Ange ditt Discordnamn: Sebbe/bmw_on_top_
Berätta kortfattat om dig själv: Redig social person. Gillar o prata samt hjälpa folk. Är riktigt trevlig och rolig.
Mellan vilka tider kan du vara aktiv? På vardagar kan jag vara aktiv mellan 16 och 02
Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Sedan Augusti.
Varför ansöker du som staff på Avena? För att staffsen som finns nu tycker JAG gör ett dålig jobb.
Vad är din uppgift som Staff? Att hjälpa medlemmarna på serven. Tillexempel om dom behöver hjälp att hitta något eller om dom vill göra en anmäla eller något liknande.
Vad kommer du att bidra med som Staff? att hjälpa folket på serven.
Hur hanterar du stressiga situationer? Ja hanterar stressiga situationer som jag hanterar alla andra. Ja hanterar dom lugn och kontrollerande.
Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja
Ansvarsområde 1: RP
Ansvarsområde 2: Support