Godkänd Stisooo | Medlemskap ansökning [Meistern]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stisooo

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Stisooo

Vad är ditt namn i verkligheten? Keeper

Vad är ditt discord namn? detkeeey (Key)

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär (Keeper "Key" Nasri) kommer från en hyfsat mörk bakgrund då han har varit omringad av våld och droger sedan en väldigt ung ålder. Det blev gungigt tidigt i hans barndom då ansvaret över honom hamnade hos hans morsa då hans farsa drog, dessutom så led hans morsa av ett kraftigt missbruk i opioider. En sån här typ av uppväxt leder oftast till en negativ utveckling mentalt för majoriteten vilket var exakt vad som hände med "Key". Hans barndom är då anledning till hans dåliga val vilket ledde honom djupt in i den kriminella undervärlden. Alla som går igenom nåt liknande bygger oftast en "kall" personlighet men han döljer sin rädsla av att bli övergiven som utvecklades genom åren pågrund av hans mammas brist av tillgivenhet. Han har inga andra planer förutom att bearbeta sig uppåt inom den kriminella hierarkin i Stockholms undervärld, den enda världen han vet om och känner till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill introducera spelarbasen till RP scenarion som kommer ge de ett nytt intryck av vad roleplay är, på ett positivt sätt förstås.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte är partisk i scenariot. Alltså att det inte ska spela någon roll om du är vinnaren eller förloraren av hela situationen i helhet, meningen med scenariot är att få ur så mycket RP som möjligt. Poängen är inte att "vinna"

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått reglerna. Metagaming, powergaming, suntförnuft, FailRP, Copbait osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, 1000 timmar ungefär.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har 7000 följare på tiktok, alltså en liten plattform som jag planerar att streama eran server på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom