Godkänd The Swedish chef | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
T

The Swedish chef

Gäst
Användarnamn: The Swedish chef

Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Vad är ditt discord namn? The Swedish Chef

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en genuint vänlig person som alltid sätter andras behov i fokus. Hans största ambition är att bli chef inom sjukvården, där han kan arbeta för att förbättra vården och hjälpa människor på ett professionellt och betydelsefullt sätt. Han strävar efter att vara en positiv och samarbetsvillig individ som bygger starka och goda relationer med andra. I spelet agerar han som en inspirerande kraft, främjar samarbete mellan spelare och bidrar aktivt till en positiv atmosfär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett engagerat och genomtänkt rollspel där alla spelare får möjlighet att delta på ett rättvist och inkluderande sätt. Jag är noga med att hålla mig till RP (rollspelet) och strävar efter att skapa interaktioner som känns både autentiska och meningsfulla för alla inblandade. Dessutom har jag erfarenhet av att hantera RP-servrar, vilket gör att jag kan bidra till att skapa en professionell, välorganiserad och rolig spelupplevelse för hela communityn.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man alltid ska agera på ett sätt som främjar alla parter i ett scenario, istället för att enbart fokusera på sin egen framgång. Det handlar om att ge alla inblandade möjlighet att delta aktivt och känna sig betydelsefulla för hur händelserna utvecklas. Målet är att skapa en rättvis, balanserad och engagerande upplevelse som uppskattas av alla spelare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått reglerna. Ett exempel på en sådan regel är RDM (Random Deathmatch), som innebär att det är förbjudet att döda någon utan en godkänd anledning. Det är avgörande att alltid ha ett tydligt motiv och ett relevant sammanhang inom rollspelet, så att alla handlingar som utförs bidrar till en meningsfull och trovärdig spelupplevelse.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har omfattande erfarenhet av rollspel och har dessutom ägt och administrerat tre olika RP-servrar. Detta har gett mig en djup förståelse för hur man bygger en engagerande och realistisk RP-miljö, samt hur man effektivt hanterar de olika utmaningar och situationer som kan uppstå under spelets gång.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tycker att jag har täckt det viktigaste redan.

A

.adde_

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom