Nekad TIMMEH | Chef-jobb ansökan [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TIMMEH

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: TIMMEH

Vilken arbetsplats ansöker du till? Jag vill ansöka till Makia Advokatbyrå chef

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef hos Makia Advokatbyrå eftersom jag sett att ingen jobbar som det och därför vill jag göra så att mer personer kan börja rpa som advokat. Både min sociala förmåga och även verbala förmåga är väldigt bra, jag är väldigt bra på att prata och därför skulle detta jobb passa mig. Jag vill också bli advokat irl och detta skulle kunna vara en bra start då jag kan lära mig mycket. Jag vill också göra rpn bättre då jag ser att poliserna bara sätter in folk utan förhör. Jag har sett att på många serverar är advokat rpn död men jag vill ändra på detta. Jag vill göra så att mer folk upptäcker nya sätt att rpa på och så att scenariona blir mer långvariga än att polisen bara ska skicka in folk i fängelse hur som helst

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rpar som polis i nuläget

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja, Jag har varit Securitas- chef på en server som hette Kronoberg men nu är nerstängd och jag har även vart bitr chef på Mekonomen på en server som hette Stenstaden.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att ha en noll tolerans policy mot folk som lallar och är taskiga mot andra, man får högst två varningar innan man blir av med jobbet. Jag kommer göra så att mer folk blir intresserade och jag kommer även göra så att vi blir som en familj. Alla jag tar in ska vara mogna om de ej är det så blir de nekade. Jag kommer även utveckla arbetet genom att vissa alla att vara advokat är jätteroligt. Jag kommer även höja rpn nivån när det gäller folk som blir tagna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut eftersom Avena är en riktigt bra server med många möjligheter och bra RP.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej ingen

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag är både en mogen och aktiv person som är snäll mot alla. Jag kan ta kritik, jag tar kritik bra. Istället än att ta illa upp av kritik så är det ett sätt för mig att lära mig och liksom tänka det där gjorde jag fel och kommer förbättra mig på. Jag är väldigt social av mig och har ett stort ordförråd och har en bra verbal förmåga.

Hur många bans har du? 0 bans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom