Godkänd Zlomoo1proozz | Medlemskap ansökning [Novuz]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Z

Zlomoo1proozz

Gäst
Användarnamn: Zlomoo1proozz

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Zlomoo1proozz

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Zakarias Nilsson, min uppväxt var ingen bra uppväxt. Jag var inblandad i kriminella handlingar och brott. Jag är inte en person som enkelt ger upp i slagsmål och får direkt ont när jag är arg men skulle man få en smäll på rätt ställe i ansiktet gör det självklart ont. Som liten har jag velat begå kriminella handlingar eftersom jag tyckt det var kul och coolt och jag var rätt stökig men hade liksom ändå gränser. Och när jag kom upp till 17 årsåldern förändrades jag och blev liksom chill kunde bete mig bättre mot folk men om någon ville komma fram och slåss så kunde jag inte lösa det igenom att snacka mig ut ur tjafset utan valde att använda våld och tyckte fortfarande att det var kul med kriminalitet, sen efter åren blev min attityd bättre nu kan jag snacka mig ut ur tjafs och bråk men om någon väljer att i förstahand slåss med mig är jag tvungen att slå dom tillbaka för att försvara mig själv. Jag är intresserad av kriminalitet och bilar har alltid velat gå med i gäng och hålla på med skit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill gå med i servern eftersom att försöka göra servern roligare och jag tycker det är kul att rpa. Och försöka göra servern mer realistisk som exempelvis går under snacka med folk för att det ska låta mer verkligt ut och kanske tipsa en vän om servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela enbart för makt och pengar och liksom göra allt för att själv bara få vinna. Alltså båda sidorna ska ha chansen att vinna och det ska vara kul för båda sidorna i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? metagaming-att man använder sig av informationer som min karaktär inte vet om vi säger att jag snackar dc med en vän och han säger att han blir rånad och säger vart han befinner sig och sen sticker jag till den platsen. OOC-Att man säger liksom vänta ska gå på toa att man typ snackar utanför spelet. Man ska se spelet som ett verkligt liv. Fearrp-innebär att man ska värna om sitt liv och att man ska ta beslut som är realistiska och man hade gjort i verkligheten. VDM- innebär att man använder sitt fordon som vapen alltså kör över någon med flit och helt utan anledning (orealistiskt) råkar man köra över någon tar man dom till sjukhuset och försöka göra allt för att bli förlåten. Halv ooc- innebär att man använder sig av muskel, blåaappen osv icke tillåtet. RDM-random deathmatch vilket betyder att man utför någon annan för våld eller avrättar dom utan någon anledning icke tillåter heller

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har erfahanheter inom rollspel kan liksom regler vad som är tillåtet och icke tillåtit hur man rpar osv tillexempel om man kör bil och crashar och säger tillexempel fan bilen gick sönder så rpar man inte man ska liksom rpa att man e skadad då. Och har social Rp med andra och vet liksom hur man kommer längre inom Rp:n

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope bara att jag kan reglerna för Krim och medlemskap

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom