Nekad Åkes | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Åkes

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Åkes

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? 1ukas_2

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ben Bildäck och vill bli polis efter som han har drömt om de hela sitt liv. När Ben Växte upp så blev han mobbad för att han ville bli polis. Han gillar att fiska och vara med familjen. Men han är ganska stark också efter som att han tränar hela tiden efter som han inte har några vänner.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är Snäll, Stark, Rolig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han blir arg lätt och har inga vänner och är Deppig hela tiden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att ha bra rp och en rolig Rp Scenarios med folk så alla tycker de är roligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kört på unive och mer stora servers. Körder unive i typ 2,5 år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Vad är suntförnuft för dig? Att man typ pissar på en bil på torget eller mer allmäna platser

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm Vehicle Death Match innebär att man kör på någon eller använder sitt fordon som ett vapen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Q

QueztX.

Gäst
Nekad - Nekad skriftlig ansökan, utveckla det som skrivits på forumet, lycka till nästa gång!
:avena:

Top Bottom