Godkänd a1x | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
A

a1x

Gäst
Användarnamn: a1x

Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Lindén

Vad är ditt discord namn? a1x

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Musse (melly) han e uppvuxen i araby Växjö och är uppvuxen i gatuvåld men han har valt att träffa en terepet 3 gånger i veckan och försöka undvika detta liv så mycket som de går även fast alla vänner/familj är kriminella.
Jag är 19 bast med ursprung ifrån mali samt nigeria. Han flyttade t wtocholm som 11 åring med sin moster och hennes hund. Han har haft en tuff uppväxt och fattigt så han började med att sälja ciggareter som han hade baxat på amos affär som 13 åring för att tjäna lite extra cash han trodde att pengar gav han lycka men de visade sig att det var fel för nu när han är efterlyst i sthlm är det inte lika kul nu försöker han bara hitta tillbaka till det icke kriminella livet,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en trevlig rp miljö samt en mycket rolig och komisk aura. Jag har rpat ett tag nu och tänker fortsätta med denna server eftersom att min kompis rekommenderade den och den värkar rolig,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska vinna varjhe scenario och att man inte ska rpa efetr makt typ att man ska va bäst och inte förlora nått scenario utan att man ska ge med sig om mot spelaren har byggt upp det väldigt bra så kan man hjäklpa dom att förfylla de,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? nlr = new life rule detta betyder att du inte kan minnas något efter du dött. Jag har läst alla regler och diggar backseat eller sunt förnufft mes eftersom att det är väldigt bra regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat innan

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom