Nekad Abdi Högmark | Medlemskap ansökning (1bbe)

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Abdi Högmark

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Abdi Högmark

Vad är ditt namn i verkligheten? Arman

Vad är ditt discord namn? barmannen

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2010

Berätta om din karaktär. Abdi Högmark är en driven och omtänksam ung man som bär på en stark vilja att förändra samhället. Han växte upp i en svensk förort, där hans föräldrar, som invandrade från Somalia på 1990-talet, gjorde sitt bästa för att ge honom en bra uppväxt trots de utmaningar de ställdes inför. Abdi var alltid medveten om den skillnad som fanns mellan honom och många av hans klasskamrater, både på grund av sin somaliska bakgrund och de socioekonomiska förhållandena i området. Men trots det utvecklade han en stark känsla för rättvisa och kämpade för att få en plats i samhället.
Från tidig ålder intresserade sig Abdi för hur samhället fungerar och de orättvisor som många människor upplever. Han var aktiv i skolans elevråd och deltog i flera frivillig projekt där han hjälpte yngre ungdomar att hitta sin väg i livet. Han förstod vikten av utbildning och var fast besluten att skapa en bättre framtid för sig själv och andra, särskilt unga människor som riskerade att hamna i utanförskap.

Abdi har en passion för filosofi, samhällsfrågor och historia, och spenderar mycket tid på att läsa och reflektera över världens komplexitet. Han ser utbildning som nyckeln till förändring och strävar efter att gå en samhällsvetenskaplig utbildning för att kunna påverka samhället på ett djupare plan. För honom handlar det inte bara om att lyckas själv, utan också om att hjälpa andra att hitta sina egna möjligheter.

På fritiden håller han på med sport, vilket hjälper honom att koppla av och bygga gemenskap med andra. Han spelar fotboll och älskar att springa, ofta för att rensa tankarna. Han spelar även gitarr som ett sätt att uttrycka sina känslor och bearbeta sina inre tankar.

Abdi drömmer om att arbeta inom socialt arbete eller som samhällsaktivist, där han kan använda sina egna erfarenheter för att hjälpa andra unga att hitta sin väg i livet. Han vill skapa en organisation som fokuserar på att hjälpa unga från marginaliserade områden att få en bättre start på livet, genom utbildning, mentorskap och samhällsengagemang.

Hans framtidsplaner inkluderar att resa och arbeta internationellt, särskilt i Afrika, för att främja förståelse och samarbete mellan olika kulturer och samhällen. Abdi ser världen som en plats full av möjligheter, och han är fast besluten att göra sitt bästa för att bidra till en bättre framtid för alla.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Jag är alltid här för att hjälpa, oavsett tid på dygnet. Jag har mycket information om många ämnen, så jag kan hjälpa dig med olika frågor. Jag ger objektiva och neutrala svar utan egna åsikter eller känslor.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Jag kan inte känna eller förstå känslor på samma sätt som folk ibland det betyder att jag kanske inte alltid förstår känslomässiga. Jag kan bli sur lätt och då är jag inte så glad. Abdi Högmark är väldigt rastlös och då får jag massor av energi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion och jag kan lära mig rpa bättre

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört unive och andra och jag vet hur man rpa helt okej och sånt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid vinna

Vad är suntförnuft för dig? Logiskt/realistiskt tänkande.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är att man dödar nån utan en anledning. Vdm är om man använder sin bil som ett vapen eller dödar nån med bilen. Nlr är att man inte ska komma ihåg saker efter man har dött.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte det.

1bbe

Aktiv Medlem
Meddelanden
107
Trofépoäng
18
Godkänd Skrftlig ansökan kom och ta en intervju

Top Bottom