Godkänd Abdi Högmark | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Högmark

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: Abdi Högmark

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199325128868/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:1100001515a28a4

Vad är din discord tagg? barmannen

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? megic1_1mike

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-12-26 225251.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag döda grabben som försökte råna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle skicka in en report för ja hade fof handklovar på mig för polisen inte tog av dem när jag hamnade i fängelset, Sen efter ja skicka in report så kommer de en grabb och säger upp med händerna och då göra jag det, sen när mina handklovar gick bort så slog jag honom, sen kom det en staff och ja trodde att de va nån ny som hamnade i fängelset, sen grabben som rånade mig stod fritt jag gick bakom honom och slog honom och då dog han, sen fick ja 2 dagar ban, lite överdrivet?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan erkänna att ja slog honom så han dog men de va nog överdrivet med 2 dagar, fattar att de rdm men fof. Vet att de står 1-5 dagar ban men grabben ville råna mig och ja slog honom och då dog han. Ja det var mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har alltid blivit bannad i 30 min för ja slogs på torget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha slagit honom, Ja kunde bara låtit honom råna mig eller att jag skickade in en report.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja och ja förstår det för jag vill inte sabba om ni har nått viktigare att göra.

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom