Godkänd abdi | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abdi

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: abdi

Vad är ditt namn i verkligheten? abdi

Vad är ditt discord namn? THEGHOST

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Abdi Ahmedsson är en vanlig, vänlig person med ett stort hjärta och en förmåga att få människor att känna sig välkomna. Men bakom hans trevliga fasad döljer sig ett förflutet fyllt av mörker och svåra val. Han växte upp i en tuff miljö där kriminalitet var en del av vardagen. Trots att han tidigt drogs in i den världen, lyckades han till slut ta sig därifrån och börja om. Med hjälp av sin starka vilja och stöd från andra har han skapat ett nytt liv ett jobb, nya vänner och en framtid att tro på. Men det förflutna glömmer aldrig helt. Gamla kopplingar och frestelser ligger alltid och lurar. Frågan är: kan Abdi hålla sig på rätt väg, eller kommer han att falla tillbaka till den värld han en gång flydde ifrån?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en ansvarsfull och seriös inställning till RP där jag alltid sätter sunt förnuft och realism i fokus. Genom att undvika failrp och istället hålla mig till trovärdiga och väl genomtänkta scenarier, skapar jag en bättre spelupplevelse både för mig själv och för andra på servern. Jag strävar efter att vara en aktiv och respektfull del av gemenskapen, där jag lyssnar på andra spelare, samarbetar och anpassar mig till berättelsen på ett sätt som stärker immersionen och lyfter kvalitén på serverns RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man sätter RPn framför sitt eget behov av att vinna. Istället för att alltid försöka vinna ett scenariot kan man låta motparten få övertaget för att skapa en mer trovärdig och intressant RP Till exempel kan man följa motpartens order och spela svag i ett scenario, även om det innebär att ens karaktär förlorar tillfälligt. På sikt kan detta leda till en starkare comeback eller en mer spännande utveckling. Poängen är att bidra till ett engagerande och balanserat RP för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt Förnuft Fear RP Metagaming Powergaming Powergaming2 Copbait

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har omfattande erfarenhet av rollspel med totalt 688 timmar i RP. Under denna tid har jag spelat på flera olika servrar, vilket har gett mig en bred förståelse för olika typer av RP miljöer och scenarion

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

A

.adde_

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom