Godkänd Abdi Rashid | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Rashid

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Abdi Rashid

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? featsmcbob

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2009

Berätta om din karaktär. Abdi Rashid växte upp i en tuff miljö präglad av kriminalitet och utanförskap. Som barn i ett utsatt område stod han ofta inför utmaningar som fattigdom och brist på möjligheter. Hans omgivning stimulerade en känsla av hopplöshet, och många i hans kretser valde att gå en kriminell väg för att överleva. Abdi blev tidigt involverad i småbrott och kämpade med identitet och syfte. Trots de svåra omständigheterna hade han drömmar om ett bättre liv. Genom vägledning från mentorer och beslutsamhet lyckades han så småningom bryta det destruktiva mönstret och bygga en framtid fri från brott.

Vad kan du bidra med till serverns RP? På Avena Roleplay kan jag bidra med kreativ berättarförmåga och välutvecklade karaktärer som enrichar spelupplevelsen. Jag är bra på att samarbeta och kommunicera med andra spelare, vilket hjälper till att skapa en dynamisk och engagerande story. Dessutom kan jag improvisera och anpassa mig efter spelets utveckling.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man aktivt arbetar för att hjälpa eller möjliggöra att den andra spelaren eller motståndaren når sina mål och framgångar. I en rollspels- eller spelsituation kan detta innebära att man skapar situationer där motparten kan glänsa, vinna eller utvecklas, vilket kan leda till en mer dynamisk och engagerande berättelse.

Det handlar om att prioritera motpartens upplevelse och möjligheter snarare än att enbart fokusera på egen vinst eller fördel. Detta kan bidra till en mer samarbetsinriktad och positiv spelmiljö där alla inblandade känner sig investerade i varandras berättelser och prestationer. I många fall kan detta leda till en mer njutbar och minnesvärd upplevelse för alla deltagande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt Förnuft, fear rp och social rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har över tre års erfarenhet inom rollspelsvärlden, där jag har haft olika roller som både staff och ägare av en RP-server. Min tid som staff har gett mig värdefulla insikter om hur man skapar en engagerande och njutbar spelmiljö. Som ägare har jag ansvarat för serverns övergripande riktning, inklusive att utveckla regler och hålla event. Jag brinner för att bygga gemenskap och hjälpa andra spelare att få ut det mesta av sina upplevelser.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom