Godkänd Abdi Rashid | Medlemskap ansökning [majko]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi Rashid

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Abdi Rashid

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? featsmcbob

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Abdi Rashid är en 19-årig kille med en bakgrund som präglas av både utmaningar och hopp. Han växte upp i en förort där möjligheterna var begränsade, men hans dröm har alltid varit att studera och göra skillnad i världen. Abdi är ambitiös och intelligent, med en passion för teknik och innovation. Hans nyfikenhet driver honom att ständigt lära sig mer om datorer och programmering.

Även om Abdi kämpar med att balansera studierna och deltidsjobbet på en lokal livsmedelsbutik, är han en optimist och ser alltid positivt på framtiden. Han har en nära krets av vänner som stöttar varandra, och de spenderar ofta tid tillsammans, spelar fotboll eller diskuterar livets utmaningar. Abdi drömmer om att en dag skapa sin egen teknikstart och inspinera andra unga att följa sina drömmar, oavsett hinder. Hans historia är en av styrka, mod och gemenskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerande och dynamisk karaktär som Abdi Rashid, som har en intressant bakgrund och drivkraft. Genom att spela ut hans drömmar och utmaningar kan jag skapa spännande interaktioner med andra spelare. Jag är redo att delta i olika scenarier, från dramatiska händelser till humoristiska ögonblick, och jag värderar samarbete och gemenskap i rollspelen. Tillsammans kan vi bygga en levande och minnesvärd värld.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man medvetet eller omedvetet understöder eller möjliggör att den andra sidan i en konflikt eller tävling ska vinna istället för en själv. Det kan ske genom olika strategier, till exempel att man gör avkall på sina egna intressen, erbjuder fördelar eller inte utnyttjar sina styrkor fullt ut. Denna strategi kan användas i förhandlingar eller spel där samarbetet kan leda till ömsesidiga fördelar, men den kan också innebära en risk om motståndaren utnyttjar situationen. Det handlar om att balansera sina egna mål med att respektera motpartens behov eller önskningar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm, Suntfönuft och Vdm

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har lång erfarenhet inom rollspel, där jag har agerat som helper och kriminell på flera olika servrar. Som helper har jag varit med och stöttat nya spelare, svarat på frågor och skapat en positiv spelupplevelse. Samtidigt har jag även utforskat den kriminella sidan, där jag har planerat och genomfört olika uppdrag för att skapa spänning och drama.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom