Godkänd agge | Medlemskap ansökning[adde]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

agge

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: agge

Vad är ditt namn i verkligheten? Algot

Vad är ditt discord namn? Agge7348

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2005

Berätta om din karaktär. Per-Gustav Göran. Per-Gustav Hade en otroligt tuff uppväxt, När han vakande och skulle gå till skolan så var redan hans Mamma Ann-Christin väldigt arg på Per-Gustav för han hade svårt och vakna om morgonen men till slut när Per-Gustav inte vaknade eller steg upp på morgonen så tog Ann-Christin till med våld mot Per-Gustav. Per-Gustav hade det då väldigt tufft i skolan han var seg and jobbade inte som han skulle han började få F i många ämnen. Så helt enkelt var Per-Gustav Deprimerad men hade inte riktig några vänner som han kunde prata med så Per-Gustav skaffade inbillade vänner som han då kunde prata ut med för hemma hade dom ochså tuff ekonomi så inga pengar knappst pengar till mat. Så en dag när Per-Gustav satt i skolan ville han tjäna pengar så han började vara ute och träffade på ett par grabbar på frititd-gården. Vid namn av Mohammed och Mustafa-Almodi som höll på med droger och försäljning av droger. Och då fick Per-Gustav en ide så han gick fram till dom och frågade ifall han kunde börja sälja för att då käna snabba pengar, Så han kunde köpa nya kläder och ha råd med mat till sig själv för han ville inte dela med sig till sin mamma, så då började han sälja en dag men samma dag blev han tagen av polisen för han visste inte riktigt hur man skulle göra så då hamnade han på HBB hem och det var bara värre inflytande där för Per-Gustav Men där hittade han intresset för tjejer han blev väldigt beronde utav tjejer varje gång han såg en tjej röt det till lite nere i byxan på Per-Gustav. Men Per-Gustav kände han skulle börja växa upp och skrev i sin Dagbok att hans framtidsplan är att jobba på en Club. Men han kan bara inte lämna sitt gamla liv bakom sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat många andra server T.ex Smg osv jag Bidra till bra rp, jag är trevlig Följer regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? när man spelar för motparterns scenario så spelar du så att han också har ett roligt scenario så det inte bara är du som har roligt alltså så att alla har en chans att ha lika roligt under tiden dom spelar och har det roligt det ska iinte handla om att bara du ska ha roligt hela tiden det handlar om att alla ska ha lika kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, Combat logg man lämnar i mitten av ett scenario T.ex. RDM slå eller dödar någon utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja som jag skrev innan har jag spelat på många olika server T.ex SMG VELO Timmerstaden Penguin

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Trevlig som person. snäll

A

.adde_

Gäst
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom