Nekad Ahmed Wadeja | Medlemskap ansökning [Lazer]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Wadeja

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Ahmed Wadeja

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Friman

Vad är ditt discord namn? heckerMonke#8851

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2024

Berätta om din karaktär. Ahmed Wadeja är 28 år och bor nu i Sverige. Han kommer från en liten by i Marocko, där han växte upp i en familj som värderade utbildning och hårt arbete. Hans pappa hade en liten butik, och hans mamma tog hand om familjen och hjälpte många i byn. Som barn hjälpte Ahmed ofta till i butiken, vilket lärde honom om att jobba hårt.

Vid 20 års ålder flyttade Ahmed till Sverige för att studera, tack vare ett stipendium. Att flytta var svårt för honom – han saknade sin familj och hade hemlängtan. Men efter ett tag började han trivas bättre och blev alltmer engagerad i sina studier, särskilt inom hållbarhet, något han nu vill jobba med.

Ahmed älskar musik och spelar gitarr för att slappna av. Han gillar även att träna, speciellt att springa och spela fotboll.

I framtiden vill han starta ett företag som tillverkar miljövänliga produkter, som ska vara användbara både i Sverige och Marocko. Genom detta hoppas han kunna göra något bra både för människor och miljön och samtidigt hedra sina rötter och sitt nya liv i Sverige.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En Respektful, Professionell RP upplevelse för andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" innebär att man agerar på ett sätt som gynnar eller prioriterar den andra parten i en situation, även om det går emot ens egna intressen eller mål. Man kan göra detta för att vinna förtroende, strategiskt skapa en mer fördelaktig situation på sikt, eller för att undvika konflikter i ett känsligt läge.

TEX:
Förhandla, Ge upp, göra som de har sagt osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och jag har förstått reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har trevlig och respektfull.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom