Intervju AKmed | Medlemskap ansökning

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

AKmed

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: AKmed

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? AKmed

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karektär heter Adam Montana och är född 1998-01-03. Han har inte många vänner men dem han har håller han hårt om. Han är en skyddande person och vill inte att nära och kära ska göra sig illa. Han sätter hällre folk framför han än att sätta sig själv förts. Han är född i stockholm men valde att flytta till Avena då han och hans kompisar vill hitta nått nytt. Tiden han bodde i stockholm var han uppväxt i söderort och hade de lite tuff. Därför har han mycket gatutänk och smart när de kommer till vissa sitvationer. Adam Montana är 25 år och har 3-4 vänner som också har flyttat till Avena Län. Han gillar bilar, hojar, båtar och mer. Adam gillar allt med en motor i sig. Han gillar även pengar och fläshiga saker så som fina klockor och kläder och smycken. Han är runt 185 cm lång och gillar att jobba på sig själv. Han gymmar gärna när de finns tid för de men tjänar helst pengar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1. Han är inte bara ute efter pengar utan vill att alla på servern ska kunna ha ett roligt rollspel. 2. Han bryr sig inte om han förlorar saker eller inte alltid vinner. 3. Han är en rolig rollspelare som kommer få folk att uppskatta hans umgänge. 4. Han har väldigt mycket erfarenhet inom Rollspel både på kriminelt och som vanlig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan ha lite mycket attetyd ibland och därför sätta sig själv i skiten. 2. Han älskar pengar och fina saker vilket gör att han kommer kanske prioretera de ibland. 3. Han har dåligt tålamod.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket ynik RP och kommer göra så alla parter har de så kul som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att jag ska göra att inte bara jag vinner i ett senatio utan att motstondaren ska vinna också.

Vad är suntförnuft för dig? Jag ska agera realistisk i alla sernarion.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, COPBITE, RESPEKT MOT ALLA.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag kommer på just nu.

Q

QueztX.

Gäst
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Top Bottom