Nekad Alexander kyckling | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Altrive!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alexander kyckling

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Alexander kyckling

Vad är ditt namn i verkligheten? Mir

Vad är ditt discord namn? L-884 | OFC J. Paul | LSPD

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2000

Berätta om din karaktär. Mir Rebin jag är uppväxt i svergie och kan jätte bra svenska jag gillar att vara police jag har skrattar nästan åt allt jag kan bli jätte arg men det händer inte ofta och jag har fakriskt inga framtids planer

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en civilian vad kan jag bidra?

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är en bra fråga! Att "spela för motpartens vinst" i ett scenario kan låta lite konstigt först, men det är faktiskt en viktig del i många spel och aktiviteter, särskilt i rollspel.

Vad betyder det då?

Att inte alltid vilja vinna: Det handlar om att inte bara fokusera på att vinna, utan att istället försöka göra scenariot så intressant och roligt som möjligt för alla inblandade.
Att ge andra en chans: Genom att låta andra "vinna" ibland, kan det göra att alla känner sig mer inkluderade och att spelet blir mer spännande och oväntat.
Att bygga relationer: Genom att samarbeta och hjälpa varandra, även om det inte är i ens eget intresse, kan man bygga starkare relationer med de andra spelarna.
Att utveckla sin karaktär: I rollspel kan det innebära att din karaktär gör val som går emot deras egen vinning, men som istället gynnar gruppen eller en annan karaktär. Detta kan göra din karaktär mer komplex och intressant.
Ett exempel:

Tänk dig att du spelar ett rollspel där du är en äventyrare. Ni har hittat en skatt, men en annan spelare i gruppen är väldigt sugen på just den skatten. Istället för att ta skatten själv och skapa konflikt, kan du välja att låta den andra spelaren få den. Detta kan leda till att ni blir bättre vänner och att det skapas nya äventyr.

Varför är det viktigt?

Att spela för motpartens vinst är viktigt för att skapa en positiv och inkluderande spelupplevelse. Det gör att alla känner sig sedda och uppskattade, och det kan leda till mer roliga och minnesvärda stunder.

Kort sagt:

Att spela för motpartens vinst handlar om att vara en bra lagspelare, att tänka på andra och att skapa en rolig och spännande upplevelse för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? random death match Varför är RDM dåligt? Det förstör spelupplevelsen: När någon dödar dig utan anledning kan det vara frustrerande och ta bort all spänning från spelet. Det är osportsligt: Att vara snäll mot andra spelare och samarbeta är en viktig del av många spel. Det kan leda till konflikter: RDM kan göra andra spelare arga och leda till bråk och konflikter. Vad ska man göra om någon RDM:ar dig? Rapportera det: De flesta spel har ett system för att rapportera spelare som bryter mot reglerna. Ignorera det: Ibland är det bästa att bara låta det vara och fortsätta spela. Prata med en administratör: Om problemet fortsätter kan du prata med en administratör för att få hjälp. Sammanfattningsvis: RDM är ett beteende som inte är okej i online-spel. Det är viktigt att vara snäll mot andra spelare och att respektera spelets regler. Om du ser någon som RDM:ar någon annan, tveka inte att rapportera det.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom